Nederlandse energie maatschappij klachten die vaak voorkomen
donderdag, 12 juni 2014 14:28

Nederlandse energie maatschappij klachtenBij de Nederlandse energie maatschappij regent het klachten. De Nederlandse energie maatschappij heeft de meeste klachten van alle energieleveranciers.

Uit de door energie-ervaringen.nl verzamelde klachten over de Nederlandse energie maatschappij blijkt dat veel van de klachten regelmatig voorkomen.

Klachten over de jaarafrekening

Klanten van de Nederlandse energie maatschappij lijken altijd een hogere jaarafrekening te ontvangen dan dat zij verwachten. Energie-ervaringen.nl heeft onderzocht waardoor dit komt. De Nederlandse energie maatschappij stunt met bonussen op de jaarafrekening als je een contract neemt. Het blijkt dat klanten de bonus op de jaarafrekening vaak niet ontvangen. Dit komt doordat klanten niet exact alle voorwaarden zouden opvolgen. De Nederlandse Energie Maatschappij trekt de bonus direct in nadat één keer de automatische incasso niet goed is gegaan. Ook de vaste klantenkorting wordt regelmatig niet verrekend op de jaarafrekening.

Klachten over klantenservice

Volgens de klachten over de Nederlandse energie maatschappij is de klantenservice zeer onvriendelijk. De klantenservice denkt niet mee met de klanten. Daarnaast zou de klantenservice onbehulpzaam en opdringerig zijn. In alle ervaringen over de Nederlandse energie maatschappij is niemand positief over de klantenservice of jaarafrekening geweest. Overstappen naar de Nederlandse energie maatschappij gaat wel heel soepel.

Wil je alle klachten over de Nederlandse energie maatschappij lezen?
> Ga naar Nederlandse energie maatschappij klachten