Ervaringen met de Nederlandse energiemaatschappij niet verbeterd |
dinsdag, 28 januari 2014 15:12 |
Negatieve ervaringen met de Nederlandse energiemaatschappijZoals eerder gezegd zijn er dus veel negatieve ervaringen met Nederlandse energiemaatschappij. Dit zijn zeer uiteen lopende ervaringen met standaard dingen zoals een klantenservice die niet klantvriendelijk is en ongeïnteresseerd over komt. Als er problemen zijn hoef je niet bij de klantenservice van de Nederlandse energiemaatschappij aan te kloppen volgens veel mensen. Daarbovenop komt ook nog eens dat veel klanten te veel zouden betalen door dat de Nederlandse energiemaatschappij de dal en piek meters zou omdraaien volgens de klanten. Hierdoor betalen onwetende honderden euro's per jaar te veel. Verder zijn er ook veel klanten die verkeerde rekeningen krijgen waar later uit blijkt dat het helemaal niet hun rekening is maar die van een andere klant. Dit zijn dus zeer slechte verhalen over de Nederlandse energiemaatschappij. Verhalen waar het afgelopen half jaar geen verbetering in is gekomen. Positieve ervaringen met de Nederlandse energiemaatschappijZoals gewoonlijk schrijven we ook een stukje over de positieve ervaringen met de Nederlandse energiemaatschappij. Ook al zijn deze moeilijk te vinden dit keer. Waar de Nederlandse energiemaatschappij vooral goed in is, is klanten werven. Met mooie aanbiedingen worden klanten gelokt en het overstappen gaat dan ook altijd zeer goed. Maar als ze eenmaal klant zijn dan is het snel gedaan met deze mooie aanbiedingen. Wat vaak wel helpt is dreigen met overstappen. Dan kan je eventueel nog een mooie aanbieding krijgen als bestaande klant. Iets wat niet vreemd is in de energie branche overigens. |