Ervaringen met energie direct
woensdag, 19 februari 2014 00:00

Het eind van het jaar is weer geweest, ieder huishouden houdt met spanning de adem in om te zien of ze een bij rekening zullen ontvangen van de energieleverancier. Het is dus daarom dus de perfecte tijd om te schrijven over de ervaringen met energie direct.

Ervaringen van andere klanten zijn altijd een argument voor wel of niet overstappen, daarom is het altijd slim om naar de ervaringen van anderen te kijken. Wel is het altijd belangrijk om dit met een korreltje zout te nemen aangezien mensen die klachten hebben vaker online gaan klagen. Wat zijn de ervaringen met energie direct?

Negatieve ervaringen met energie direct.

Afspraken niet nakomen, dat is vooral het onderwerp van de ervaringen over energie direct. Consumenten worden niet terug gebeld over hun vragen, dus de consument moet zelf terug bellen. De medewerkers die aan de lijn komen zijn vaak niet klantvriendelijk, dit wil zeggen dat ze brutaal zijn en de klant niet geloven terwijl deze goede redenering levert voor de problemen. Als er iets gecorrigeerd moet worden is energie direct niet de snelste, vooral niet als het niet in hun voordeel is. Ze bieden wel de geweldige service klanten bij de gemeente te melden voor "financiƫle hulp" zodra er eenmaal niet op tijd is betaald. Zo is er een reactie van een klant waar de brief op 7 januari geleverd was, in de brief werd vermeld of hij even snel 300 euro bij kon betalen voor 6 januari.

Positieve ervaringen met energie direct

Er zijn zo nu en dan tevreden klanten die hun goede ervaringen met energie direct delen, deze klanten zijn vooral tevreden over de prijzen van energie direct. Dit is eigenlijk een tegenstelling met de reacties van de negatieve ervaringen.

Al met al is het vooral slechte ervaringen die gedeeld worden, echter zijn de ervaringen van klantenservice zeer ondermaats en dat moet verandert worden. Als we naar de ervaringen van 2012/2013 kijken is er weinig verandert, hopelijk ziet energie direct dit ook in.

> Ervaringen met energie direct.