Energie ervaringen met Electrabel
maandag, 12 mei 2014 11:13

Energie ervaringen met Electrabel

In december waren de ervaringen over Electrabel beoordeeld. Het is nu mei en dus hoog tijd om opnieuw te kijken of de energie ervaringen verbeterd zijn ten opzichte van de laatste meting in december.

Energie ervaringen in december

De energie ervaringen van Electrabel waren vooral negatief in december. Een punt van verbetering was de website. Uit ervaringen bleek dat deze niet altijd optimaal functioneerde. Dit heeft zeker geen positief effect op de ervaringen. Een website is cruciaal in deze tijd. Naast een niet functionerende website waren er negatieve ervaringen over de klantenservice en administratie.

Huidige negatieve energie ervaringen over Electrabel

Negatieve energie ervaringen blijven energieleveranciers vaak achtervolgen. Een foutieve administratie en een slechte klantenservice zijn bekende problemen. Toch zijn er punten waar Electrabel zeker kan verbeteren. De ervaringen over een energieleverancier verbeteren snel als de reactie tijd ook goed is. Uit de ervaringen blijkt dat Electrabel er langer dan 1 week over doet om op emails te reageren. Dit is zeker een punt dat makkelijk verbeterd kan worden.

Positieve energie ervaringen over Electrabel

Electrabel heeft zeker wat geleerd van de ervaringen. De overstap service is verbeterd. Tevens zijn de ervaringen met de website verbeterd. Electrabel heeft nu een overzichtelijke en goed functionerende website. Energie ervaringen zeggen niet alles. De tarieven van een energieleverancier zijn ook belangrijk. De tarieven van Electrabel zijn zeer voordelig.

Conclusie energie ervaringen over Electrabel

Electrabel heeft zeker naar de ervaringen gekeken. Zo functioneert de website naar behoren en is de overstap service van Electrabel zeker beter geworden. Toch zijn er altijd punten van aandacht, zo is de reactietijd een punt van aandacht. Electrabel heeft zichzelf wel verbeterd ten opzichte van de ervaringen in december

> Deel zelf energie ervaringen over Electrabel