Electrabel ervaringen over de jaarafrekening
donderdag, 03 juli 2014 14:41

Electrabel ervaringen Over het algemeen zijn de ervaringen met Electrabel positief. Echter zijn Electrabel ervaringen over de jaarafrekening van 2013 negatief.

Electrabel ervaringen over de jaarafrekening

Uit de ervaringen met Electrabel blijkt dat klanten naar aanleiding van de jaarafrekening van Electrabel tevergeefs contact opnemen met de klantenservice. De klantenservice van Electrabel blijkt niet te reageren op vragen vanuit de klant. Uit de Electrabel ervaringen blijkt dat Electrabel problemen heeft met het nieuwe klantsysteem. Dit systeem stuurt niet automatisch de jaarafrekening naar alle klanten. Op het moment dat klanten contact opnemen met de klantenservice van Electrabel werkt de klantenservice de klachten niet adequaat af. De jaarafrekening wordt na het contact nog steeds niet verstuurd.

Andere Electrabel ervaringen

Verder blijkt uit de ervaringen met Electrabel dat de verhuizing naar een ander adres soepel verloopt. Electrabel verhuist gemakkelijk zonder gedoe mee naar het nieuwe adres. Daarnaast schijnt Electrabel voorschotten op de jaarafrekening niet naar beneden bij te willen stellen. Zelfs niet op het moment dat Electrabel op de jaarafrekening een flink bedrag moet terugstorten.

Wil je alle Electrabel ervaringen lezen of heb je zelf ervaringen met Electrabel die je wilt delen?
> Ga naar Electrabel ervaringen