Nederlandse energie maatschappij ervaringen
Ervaringen met Nederlandse energie maatschappij:
Aantal positieve ervaringen:
1
Aantal negatieve ervaringen:
0

De Nederlandse energie maatschappij levert voornamelijk energie uit water- en windkracht. Dit betekent dat de elektriciteit van de Nederlandse energie maatschappij zeer schoon is.

De Nederlandse energie maatschappij is na de liberalisering van de energiemarkt opgericht in 2005. Voor 2013 was de missie van de Nederlandse energie maatschappij om de Nederlandse energiemarkt open te breken. Vanaf 2013 is de missie van de Nederlandse energie maatschappij veranderd naar goedkopere energie en een grotere focus op de klant.

Energieprijzen bij Nederlandse energie maatschappij Informatie Prijs per maand
1 jaar vast Kort zeker.
Keuze tussen beetje groen, iets groener en echt groen.
€ 100,- Kom erbij bonus.
€ 161,25
3 jaar vast Redelijk zeker.
Keuze tussen beetje groen, iets groener en echt groen.
€ 150,- Kom erbij bonus.
€ 161,45
5 jaar vast Lang zeker.
Keuze tussen beetje groen, iets groener en echt groen.
€ 200,- Kom erbij bonus.
€ 162,86

Als u overstapt naar de Nederlandse energie maatschappij ontvangt u tot 200 euro Kom erbij-bonus!

Schrijf ervaring
 

Ervaringen 

 
-1 #80 mezo 29-03-2018 04:32
Every weekend i սsed to pay a quixk visit tһis website, fߋr the reason tһat
і wɑnt enjoyment, for the reason tһat this this site conations trulʏ nice funny stuff too.


Feel free tо visit my web-site :: mezo: http://mezocoupons.blogspot.com/
Citeer
 
 
-1 #79 LRkobrstSoice 28-03-2018 17:13
cialis samples request

medco cost of cialis cialis bugiardin politique de cialis order cialis generic tabs cialis levitra profissional cialis super active max dose indian cheap cialis prices cialis 30 day sample cialis 50mg online what is the cost of cialis healthy man cialis 24 hours fast shipping cialis cialis and purchase we use it 50 mg cialis dose prezzi cialis farmaci mexican rx cialis low priced schweiz cialis buy cialis tadalafil wholesale cialis 5 mg principio attivo cialis freie proben cialis 10 mg online order eu what do cialis pfizer 50 mg can 40mg of cialis be taken cialis coupon buy cialis in toronto goodrx cialis coupon acquista cialis cialis 20mg mastercard cialis 20mg malta cialis diario compra los cialis nz compran dove comprare cialis online
http://cialiscoupon2018.com/
Citeer
 
 
0 #78 Assignment Operators 26-03-2018 06:41
write research paper research paper lessons good research paper college research paper
Citeer
 
 
0 #77 RipgilArous 22-03-2018 16:56
Allenamenti da fare a casa per dimagrire uomo
stihi.ru
Citeer
 
 
0 #76 Buy Essays Online 21-03-2018 20:08
research paper research paper literature review of research paper good research paper: http://researchpaper.store
Citeer
 
 
0 #75 Essays Writing 17-03-2018 09:21
write research paper research paper write research paper list of research papers: http://researchpaper.store
Citeer
 
 
-1 #74 R8 30-01-2018 13:02
Jammer dat ik geen 0 sterren kan geven. Dit moet echt de aller aller allerslechtste bedrijf ooit zijn.

NLEx NOOIT aan beginnen. Zelfs als je zeer ontevreden bent, willen ze je aan contract houden, terwijl zij niet kunnen leveren.

BAH BAH wat een slecht bedrijf.
Citeer
 
 
+5 #73 Laura 1  sterren 17-02-2017 16:48
Wij hebben begin januari een alles-in-1 internet en tv abonnement bij NLE afgesloten. Dit hebben wij gedaan nadat wij een postcodecheck hebben gedaan via de websitevan NLE (hieruit bleek dat NLE gewoon internet bij ons konden leveren). Het termijn voor de afsluiting was 4 weken. NLE stuurde ons na twee weken een bericht dat ons modem onderweg was. Toen deze na twee weken nog niet binnen was hebben we maar even de klantenservice gebeld. Deze vertelde ons dat er helemaal geen internet geleverd kon worden op ons adres maar er was nooit de moeite genomen om ons hierover in te lichten. Het contract was ontbonden zonder onze toestemming en wij konden overnieuw beginnen met het afsluiten bij een andere maatschappij met het gevolg dat wij nog steeds zonder internet zitten.
Het meest frustrerende van dit alles was nog wel dat wij geen klacht konden indienen via de klantenservice maar dat wij dit via een officieel klachtenformulier moest op internet. Ofwel we moesten een klacht indienen over het hebben van geen internet op internet....
Uiteindelijk besloten om toch officieel een klacht in te dienen via de website. Na de beloofde vijf werkdagen kwam er vervolgens geen antwoord op onze klacht. Toen hebben wij dezelfde klacht op facebook gezet. Hoewel men daar de schijn ophoudt dat je daar goed geholpen wordt is er nog steeds geen antwoord gekomen op onze klacht (3 weken na het indienen van de klacht).

Op dit moment raden wij het iedereen af om een contract af te sluiten bij de Nederlandse energie maatschappij! Dit omdat de klant niet serieus genomen wordt en klachten worden genegeerd.
Citeer
 
 
-2 #72 hans 1  sterren 25-11-2016 14:18
na een periode van maar liefs 6 jaar werd ik verzocht te betalen voor een afrekening van17-08-2010 van onze bedriegers ned energie bedrijf via incasso bureau e.d.r.tot betaling over te gaan van maar liefs euro 413,39 deze betaling is al voldaan door incasso via de rechtelijkemacht dit is de reinste diefstal we zijn weggegaan door de slechte administratie van de nederlandse energie maatschappij hierbij roep ik mensen op om de handen in een te slaan om tegen deze malafide bedrijf een rechtzaak aan te spannen want dit valt onder list en bedrog
Citeer
 
 
0 #71 ANN 2  sterren 07-10-2016 09:46
ANN - Nuon bepaald dat iedereen die een betalingsregeling aangaat, verplicht is om 5 euro per termijn te betalen voor de administratiekosten. Als we vanuit Actueel Nieuws Nederland contact opnemen met de Autoriteit Consument & Markt, komen we er al snel achter dat het bedrag te hoog is en dus niet is toegestaan. Op de website van Nuon wordt in een aparte venster het volgende vermeld en ik citeer “Bij Nuon praten we graag met u. Maar we luisteren nog liever. Want als we begrijpen wat u écht wilt, zorgen we voor oplossingen waar u iets aan heeft.” In het praktijk blijkt het wel weer dat het niet zo is zoals zij het beschrijven. Ze maken beloftes die ze niet na komen, Ze beloven leuke dingen zoals een tablet die uiteindelijk niet komt. Agressieve medewerkers die aan de deur komen en hun verhaal doen dat later niet blijkt te kloppen. Regels zijn regels en als je erop in gaat wordt de verbinding verbroken. Zo gaat de Nuon met zijn klanten om. http://www.actueelnieuwsnederland.nl/artikel/100022151/vijf-euro-administratie-betalingsregeling-nuon-niet-toegestaan-door-autoriteit-consument-markt.html
Citeer
 

Totaalbeoordeling leverancier:

  • 1.87 / 5 Sterren.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Op basis van 79 ervaringen

Plaats ervaring

Algemene ervaring:
  • Standaard 2.5/5 Sterren.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Beveiligingscode
Vernieuwen