Nuon ervaringen
Ervaringen met Nuon:
Aantal positieve ervaringen:
2
Aantal negatieve ervaringen:
0

Nuon heeft de ambitie om in 2050 CO2-neutraal te opereren. Nuon wil dit gaan realiseren door energiebesparing bij haar klanten aan te moedigen en te blijven investeren in duurzame energie.

Om tot de overgang tot duurzame energie te komen wil Nuon fossiele brandstoffen schoon en verantwoord gebruiken. Ook wil Nuon de CO2 die al in de lucht is opslaan, zodat deze geen schade aan het milieu meer kan aanrichten.

Nuon regelt voor u het opzeggen van uw oude energieabonnement bij uw oude energieleverancier.

Energieprijzen bij Nuon Informatie Prijs per maand
Ideaal Vaste prijs die kan dalen.
Contract voor 2 jaar.
Nuon regelt uw overstap.
€ 119,-
Standaard Opzeggen kan altijd.
Contract voor onbepaalde tijd.
Profiteer van prijsdalingen.
€ 122,-
Zekerheid Geen prijsstijgingen.
Contract voor 1 jaar.
Kies zelf hoelang u uw energieprijs vastzet.
€ 115,-
Duurzaam Groene stroom opgewekt in Nederland.
Vaste prijs contract voor 1 jaar.
Gas CO2-compensatie.
€ 117,-

De huidige aanbieding bij Nuon is een vast prijs die toch kan dalen!

Schrijf ervaring
 

Ervaringen 

 
+1 #38 Marco 2  sterren 03-02-2017 15:07
Hoi Roy, Mail mij even je telefoonnummer op
Citeer
 
 
+1 #37 Roy 2  sterren 03-02-2017 13:53
Beste Marco,

Dit is mij ook overkomen met dezelfde adviseur. graag zou ik met je in contact willen komen hoe je dit probleem hebt aangepakt en of we het gezamenlijk kunnen aanpakken. ben zelf vanaf 2014 bezich met de NUON Sunny Sigh en de energie adviseur Ronald Rietvelt hierover in discussie
Citeer
 
 
+2 #36 Ronald Jonas 2  sterren 06-10-2016 20:02
Peter Kersten zei:
Zeer slechte ervaring met NUON, was overgestapt naar ENECO werd daarna door NUON gebeld om weer terug bij NUON te komen en ik zou de stroom voor 50% krijgen!! ik betaalde voorheen 125Euro bij ENECO 149Euro toen ik weer terug kwam bij de NUON als dank 159EURO dus in mijn ogen zijn de gasboeren de zelfde oplichters als deze regering!!!! veel beloven en weinig nakomen!!! en de 50% korting op elektriciteit word pas verrekend einde looptijd!! hoezo genaaid

Peter. Beetje dom van je. Fout ligt bij jezelf, Beter je voorwaarden lezen en dat je termijnbedrag hoger is ligt niet aan de korting die je krijgt. Hemel wat een hannes ben jij zeg
Citeer
 
 
+1 #35 Ronald Jonas 2  sterren 06-10-2016 20:00
ellebelle zei:
Nuon is idd niet de aller goedkoopste aanbieder maar wel een betrouwbare firma. Ik ben nadat ik Essent beu was overgestapt naar Nuon en uiterst tevreden. Met de klantenservice nooit een probleem gehad, dat je lang moet wachten is een algemeen bekend verhaal in Nederland en vreselijk irritant. Wanneer je je daar op instelt dat je wat langer aan de lijn hangt dan valt het reuze mee! De medewerkers zijn erg vriendelijk en staan graag voor je klaar. Dus Nuon ga door op deze manier!

En hoe vaak ga je nu eigenlijk bellen met je leverancier. De prijs daar moet je voor gaan.
Citeer
 
 
0 #34 Ronald Jonas 2  sterren 06-10-2016 19:57
Marco zei:
Hallo Ian, helaas gaat die prutser die zichzelf de energie adviseur noemt gewoon door zijn naam is Ronald Rietveld en ik heb er al veel meer gesproken die op dezelfde manier Bedonderd zijn door deze prutser, ik had trouwen geen contract maar hij heeft mij op een slinkse manier een krabbel laten zetten op een machtiging die hij nodig had om energiestanden op te vragen en mij zo het beste aanbod op basis van mijn verbruik te kunnen doen. Hij had zelf een gascontract van 90000 m3 gas getekend van de Nuon omdat ik hem zogenaamd gemachtigd zou hebben om namens mij energiezaken te doen..

Nuon werkt hier volop aan mee en hij heeft de doelstelling om heel snel rijk te worden met de provisies die hij ontvangt van de Nuon. En dit schijnen toch hele flinke bedragen te zijn die door de Nuon Intermediairs Large Accounts
aan onder andere deze intermediairs uitbetaald worden.

Schandalig is het maar het komt vanzelf goed met ze hoe meer dit bekend word.
en op een bepaalde dag komen ze de verkeerde toch een keer tegen !!!


Ronald Rietveld is werkelijk een boef. Nooit intrappen. Tijdje met deze man samengewerkt en optijd wakker geworden. Nogmaals nooit samenwerken meer met deze man.
Citeer
 
 
+1 #33 Ronald Jonas 2  sterren 06-10-2016 19:54
Nawaz zei:
Nuon !! NEEEE. Nooooit.

Dit is mijn advies aan iedereen. Dit is een oneerlijke, onduidelijke en een zeer tricky bedrijf.

Redenen waarom niet.

1. Afspraken door de vertegenwoordiger zijn loze beloftes. En deze baseren op leugens.
2. Na een berekende en afgesproken bedrag krijg je toch altijd en steeds maar hogere maandbedragen in de rekening.
3. Na een of twee keer contact opnemen en uitleggen willen ze niet begrijpen en klacht oplossen. Je moet maar eindloos blijven energie en tijd insteken om een fout van hun recht te laten zetten.
4. Bij de jaareind afrekening betaal je toch flink erbij. Terwijl van te voren door de vertegenwoordiger veel berekend en beloofd was.
5. Als je, je contract opzegt dan proberen ze alsnog op rotte manieren af te plukken. Dat door middel van onbegrijpelijke boetes voor te laat betalingen enz. Terwijl dat eerder nooit gebeurt als je de contract niet opgezegd hebt.


Ik lees het alweer. Deze man heeft duidelijk verkeerde ervaringen gehad met de Nuon. Eigenlijk klopt er geen hout van wat je zegt. Nuon is gewoon een gedegen bedrijf. Ik werk als onafhankelijk bedrijf met nuon samen. Wat mij opvalt is de werkelijk domme houding van mensen die gewoonweg maar wat neerzetten. Alsof het gras groener is bij een ander. Grow up
Citeer
 
 
0 #32 V.F. 1  sterren 18-06-2016 00:04
Nuon stuurt fake eindafrekeningen op basis van (natuurlijk in eigen voordeel) veel te hoge schattingen, terwijl ze de standen met het werkelijke verbruik in hun bezit hebben. Als je vraagt om een correcte eindafrekening word je afgepoeierd met een smoes dat het verschil niet groot genoeg is om te corrigeren (terwijl Nuon honderden euro's terug moet betalen!). Waardeloos. Doet men vaker; hebben ze, vorige week nog, ook bij een vriendin van mij trachten te doen. Nooit aan Nuon beginnen! Nu weet ik weer waarom ik al eerder bij Nuon ben weg gegaan. Had niet terug moeten gaan. Nooit doen.
Citeer
 
 
0 #31 Pasteur 2  sterren 09-03-2016 20:50
Vorig jaar maart overgestapt omdat er een goede aanbieding was met cashback-korting aan het eind van het contract. Eind januari gebeld met een aanbod voor het nieuwe jaar (dus ik ging er vanuit dat dit na aflopen van oude contract zou ingaan). Hierop ingegaan, blijkt de huidige aanbieding direct in te gaan en hiermee niet te worden voldaan aan de voorwaarden voor de cash-backkorting. Na telefoontje bleek dit ook niet meer terug te draaien.
Naar mijn idee gewoon een rottige smoes om de korting niet uit te betalen en het geld in eigen zak te houden. Daarom stappen wij dit jaar over naar een betrouwbare leverancier!
Citeer
 
 
0 #30 Olgers 2  sterren 16-12-2015 14:29
Een colporteur (MKB adviseur volgens zijn kaartje) die verklaarde Nuon tussenpersoon te zijn (logo op zijn jasje), bood gas- en licht tarieven aan die tussen de 14 en 24% lager lagen zouden zijn dan die van mijn energieleverancier (Greenchoice). Als VvE'er heb je volgens hem recht op zakelijke, lagere tarieven. Na controle bleek dat ik op jaarbasis bij de man niets goedkoper uit zou zijn. Volksverlakkerij noem ik dat.
Citeer
 
 
0 #29 Marco 2  sterren 09-12-2015 16:48
Hallo Ian,

Dit is de persoon waar Ronald Rietveld bij de Nuon door aangestuurd word.

De werkwijze word door deze persoon Sunny Singh gemanaged bij de Nuon ook nog eens niet onverdienstelijk want hij groeit goed door bij de Nuon.

Dit word volop ondersteund en gestimuleerd om met de zogenaamde machtigingen zoveel mogelijk bedrijven in de maling te nemen en te misleiden.

En als je niet meewerkt je op te zadelen met heel veel stapels uitzoekwerk en nog veel meer ergernis en duizenden euro,s aan kosten om alles uit te laten zoeken door advocaten etc.

https://nl.linkedin.com/in/sunny-singh-74362015
Citeer
 

Totaalbeoordeling leverancier:

  • 2.65 / 5 Sterren.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Op basis van 46 ervaringen

Plaats ervaring

Algemene ervaring:
  • Standaard 2.5/5 Sterren.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Beveiligingscode
Vernieuwen